Bestelling en levering
Bestellen bij Haloscanner.nl
Bij Haloscanner.nl kunt u veilig en eenvoudig uw Haloscanner bestellen. Kunt u iets niet vinden of heeft u vragen? Laat het ons weten. Wij helpen u graag.
Uw account
In uw account geeft u onder andere uw naam, adresgegevens, e-mailadres en betalingsgegevens op. De toegang tot uw account is beveiligd met een door u gekozen wachtwoord.
Wachtwoord
Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u hier een nieuw wachtwoord aanmaken.
Wijziging gegevens
U kunt zelf in uw account uw gegevens (waaronder adres en wachtwoord) wijzigen.
Een bestelling annuleren
Om uw bestelling te annuleren mag u contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u hier graag verder. De klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 t/m 17:00. Wij adviseren u om in dit geval te bellen, als uw bestelling al in het verwerkingsproces zit kan deze namelijk niet meer geannuleerd worden. Als uw pakketje nog niet onderweg is, kan de bestelling eenvoudig geannuleerd worden. Mocht het pakketje al onderweg zijn mag u het na ontvangst (op eigen kosten) retourneren.
Betaalmogelijkheden
U kunt betalen per Ideal, Paypal, Credit card, Bancontact, Apple Pay, Vooraf overboeken via een overschrijving is ook mogelijk.
Levertermijn
Wanneer u op een werkdag voor 16:00 uur bestelt en bij het product “Op voorraad” staat vermeld, pakken wij uw bestelling diezelfde dag nog in. Zodra wij uw bestelling inpakken ontvangt u van ons een Track & Trace code waarmee u de bestelling kunt volgen. PostNL streeft ernaar om de bestelling de volgende dag bij u thuis te bezorgen.
Garantietermijn
Wij hanteren altijd de wettelijke garantietermijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Blijkt het product niet aan de verwachtingen te voldoen, dan herstellen wij dit kostenloos of wij leveren, in overleg met u, een vervangend product.
Verzendwijze
Bestellingen
Uw bestelling wordt door PostNL bij u thuisbezorgd. Zodra de bestelling door ons wordt verzonden ontvangt u per email de code waarmee u uw bestelling kunt volgen op www.tracktrace.nl.
Pakje Gemak
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling te laten bezorgen op 1 van de PostNL Pakje Gemak-afhaalpunten. U kunt tijdens het bestellen eenvoudig aangeven waar u dit wilt laten bezorgen.
Niet thuis bij bezorgen
Mocht u niet thuis zijn bij het bezorgen dan wordt de bestelling bij uw buren of een afhaalpunt in de buurt afgeleverd door PostNL.
Meer informatie?
Bel ons: 077-3030067 (maandag t/m vrijdag van 9 tot 17 uur)
Of email: info@haloscanner.nl
Pakket niet ontvangen?
Is het door u bestelde pakket niet bij u thuis of bij het afhaalpunt afgeleverd? Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Wij starten dan een onderzoek bij PostNL en zorgen ervoor dat uw pakketje alsnog terecht komt.